Theodor, 2 månader!

Idag fyller Theodor 2 månader. En stor liten kille vi har i lägenheten nu. Börjar nästan känna mig hotad av platsen "Mannen-i-huset"! Hihi. Tänk vad tiden går fort. Lite för fort för min smak faktiskt, då det känns som att man inte riktigt hänger med i svängarna. Men det är väl vanligt att känna så, när man är nybliven förälder. Nu ligger han och sover jämte mig, och jag funderar på att göra samma sak. Ska gå in till Tittie i vardagsrummet och försöka få med henne in i sängkammarn.

Förresten, vi badade Theodor idag igen. Lotten föll på att vi skulle ta det hos hans farmor och farfar, så dem kan få vara med och assistera. Det tackade dem inte nej till precis. Så fin han blev efteråt!

Theodor badar hos farmor och farfar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh min sötaste lilla bebis. Älskar er. <3

2009-03-11 @ 23:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0