Sandlådebyggande!

Är idag hos mina föräldrar och softar. Om ni undrar varför jag har varit lite slö på att skriva i bloggen, så är det för att jag har helt enkelt inte hunnit. Har varit fullt upp i några dagar nu, men idag är det vila och chill som gäller. Min systerson är här hos oss idag och busar. Han och sin morfar ska bygga en sandlåda i trädgården. Han är bara 1½ år, så det blir väl mer bus som gäller för hans del. Lägger upp en bild senare på hur bygget går.

Ikväll ska jag hem till några av mina absolut närmsta vänner och lira lite poker. Ja, det är i form av Texas Hold 'Em. Ska bli riktigt roligt, då vi ska käka pizza (eller Thai-mat) och samtidigt som vi lirar poker så hoppas jag Tv:n står på. Det är ju fotboll ikväll. Sverige mot Portugal. Tyvärr så tror jag Sverige förlorar, men jag hoppas ändå på 2-1. Jag är lite kluven, eftersom ena stunden är jag säker på en vinst för Sverige, men sen ändå inte. Beror lite på hur spelarna är taggade idag. Det kvittar om Zlatan eller någon annan superstjärna är med, för när det handlar om Sverige så beror det alltid på sinnesnärvaron. Jag ångrar mig nog nu, jag säger 2-1 till Sverige. Vi vinner!

Theodor och Tittie är hos hans mormor och morfar och myser. Tittie ska nämligen träffa några vänner som hon inte har träffat på ett bra tag. Roligt för henne att komma ut lite och roa sig. Dem skulle till något ställe där "Jodda Med Siw" skulle uppträda. Ni kanske inte har hört dem, men dem gör en förbannat rolig låt som heter "Tugga Tuggummi".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0