Babymassage...

Igår så stack jag en stund ifrån jobbet (även kallat flex) för att bege mig in till centrum, för där stod Theodor och Tittie väntandes eftersom att vi skulle på babymassage. Jag skulle bara parkera bilen, så Theo och Tittie gick ner i förväg nedför trappan till själva salen där kursen skulle vara. Vem går inte ner i fel trappa och skämmer ut mig det första jag gör. Men men, Tittie hittade mig rätt snabbt så ingen fara skedd!

Hur som helst, så var babymassagen helt underbar. Theodor låg och pratade hela tiden och man såg på honom att han tyckte det var skönt. Det är lite som zonterapi, som min mamma sa =)

Nu är jag och Theodor hos hans farmor och farfar och hälsar på lite. Tittie är sjuk den stackaren, så vi är ute ur boet lite så hon kan vila. Theodors kusin Alexander är här också och vandaliserar, så här blev det ingen vila för mig. Han är 1 ½ år typ, så det är full fart på dem benen. Theodor ligger dock i farmors säng och sover.

Nu ska jag äta lite taco-paj, så jag skriver lite mer lite senare. Jag kom på det, nu när jag ser Alexander, att när Theodor blir i hans storlek och när hans ben går i samma takt som hans, ja då blir det inte lika mycket dator för mamma och pappa inte. Tyvärr blir det väl lite mindre bloggande då med, men den smällen får man ju ta. Man bytar ju faktiskt ut datorn mot något så mycket bättre! Vi älskar dig vår son...

Kommentarer
Postat av: H

Helt rätt tänkt,Nicke-picke!

2009-03-27 @ 06:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0