Långfredagen...

Wow, man hade kunnat tro att jag har dött eller något. Har inte varit inne på bloggen på ett tag nu, och hade inte tänkt vara det heller idag. Men jag tänkte, äh tusan varför inte? Måste erkänna att jag har varit lite sugen på att lägga ner bloggandet, då tiden inte räcker till riktigt. Men, jag måste då dementera mina känslor och säga det att när man väl skriver lite så blir det lite psykisk heeling över det hela...

Idag är det långfredag, och vi har varit på Ge-kås och handlat. Ni vet det stora köpcentret i Ullared? Vi körde faktiskt en hel del mil dit för att storhandla lite. Sedan körde vi hem till min mormor och morfar där hela min mammas släkt var samlad. Det var nämligen dags för lite påsk-middag! Mormor och morfars mat är helt oslagbar, varför gör alltid äldre människor så god mat? Mutations-fråga?

Nu har vi kommit hem, och vi alla är helt slut. Alla utom Theodor verkar det som, för han gnyr och skrattar på en och samma gång. Vi har packat upp alla nya inköp, och nu återstår det bara att välja en film. Vi ska nämligen ha en liten myskväll med lite filmvisning. Theodor ska väl snart sova antar jag, så då kan man pusta ut och få vila hjärnan och kroppen lite.

Vet ni vad? Nu orkar jag inte skriva mer, så nu slutar jag. Ses imorgon förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: Cristian

Hallå din lilla dissare.

Har laddat upp en ny inspelning på bloggen.

Check it out! :)



Hoppas satt allt är bra med dig.

2009-04-11 @ 04:17:25
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0