Igår var det måndag...

Hinner tyvärr inte skriva så mycket, då jag ska till jobbet nu. Har lagt ut den senaste intervjun med tränaren för det lag jag extra-knäcker som sportjournalist för.

Igår var det en rätt så trevlig dag ändå. Först arbete, sedan till badet för att simma lite och till sist arbeta lite vidare med Jimmie på lanseringen av hemsidan för klädmärket vi håller på att skapa. Snart så, snart så...

Jimmie fick allt dra sitt strå till stacken, och hälpa till då det behövdes! Hihi...


Jimmie och Theodor...

Efter allt annat ståhej med allting, så var det äntligen dags att sova. Att lägga sig i sängen där Theodor redan hade hunnit före. Nu hör jag honom pipa lite från sovrummet, och Titties trötta, tunga andetag. Vet ni vad? Jag älskar dem, mer än allt annat. Om jag hade fått, så hade jag varit hemma och myst med dessa och haft detta som heltidsjobb!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ååh söt bebis :) <3

2009-04-07 @ 11:51:21
URL: http://hannoow.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

smiter in och önskar en lite tidig glad påsk :)

ska du hitta på något kul??



kram

2009-04-07 @ 23:13:44
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0