Antisötma-kampanjen = Fiasko!

Jag startade ju som sagt en kampanj. Hålla sig ifrån godis och läsk i två månader. Jag tänkte ju att "nu banne mig ska jag förändra världen till det bättre!". Men så kom den här dagen då startskottet skulle ljuda. Jag stod själv vid startlinjen och kände ensamhetens kalla vindputs. Vilket fiasko det blev, så nu lägger även jag ner det. Hela min motivation stöp direkt, och jag kan erkänna det att jag åt två sorters tårta igår. Tack Kalle, dem var jättegoda! Sällskapet hade måttligt roligt över mitt kampanj-fiasko...


Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

vill bara önska er en toppen dag nu i det härliga vårvädret :)

själv njuter vi här för fulla muggar :)



kram

2009-04-02 @ 17:22:10
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Jilina

Ojsan! Trist det inte höll längre hehe. Men du får väl ta o göra ett nytt försök :)



Själv har jag börjat försöka hålla mig fri från läsk helt o hållet. Men det går sisådär med det. Ok, inte druckit mer än kanske ett litet glas coca cola på ca 10 dar. Men igår bröt jag detta. Fast på helger får man ju :P. Håller ju på o bantar som smått o då är läsk inget smart alternativ. Dricker vatten ist. Vatten dricker jag för sällan. Det kan gå några veckor utan att jag dricker ett enda glas vatten- har druckit läsk ist. Inte konstigt jag ofta ha ont i skallen, känner mig trött konstat etc då jag aldrig dricker vatten. Har redan känt en viss skillnad i måendet psykiskt samt fysiskt. Även huden min. Inte lika torr längre blandannat. Tänk va vatten är bra ändå :)





2009-04-04 @ 17:05:59
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0