Theodor och jag på promenad...

Idag var jag och Theodor ute och jag, fastän att jag precis hade haft en magkatarrs-attack. Men jag kände ändå för att ut och gå en sväng, för att få igång blodcirkulationen bland annat. Det var av tre orsaker till att jag gick ut och gick med Theodor:


Theodor sover sött i barnvagnen...
  • Ut och gå för motionens och kroppens skull.
  • Min fotbollsträning var ikväll, så vi gick ner för att titta lite på träningen (jag är ju som sagt skadad fortfarande... Lårkaka.)
  • Så att Tittie kunde få lite egen-tid. Hon är ju med Theodor dygnet runt näst intill, så hon är ju aldrig ensam. Det behöver alla lite då och då. Tid för sig själv, eller bara att sitta i ett ljudlöst rum och veta att ingen kommer bryta den tystnaden på ett tag.

Vi gick som sagt ner till träningen, och där höll det på för fullt. Vi kom lite sent jag och Theodor, så träningen var nästan slut. så vi gick vidare till biografen där min syster jobbar ikväll. Vi hälsade på henne lite, och sedan bar det iväg till Hemköp. Fått order om att köpa mjölk! Så det gjorde vi snabbt och lätt. När vi sen kom hem, så stod Tittie och rensade i sin garderob. Duktigt värre. Min däremot, ser det ut som om en giraff har försökt ta på sig leg-ins. Det vill säga stökigt...

Nu är klockan strax 22.00, om fem minuter, och mina ögon börjar bli tunga. Tror jag ska gå och lägga mig nu, så jag orkar med morgondagen. Kanske får köra till en stor stad i sydliga Sverige imorgon, och lämna en pump på ett väldigt stort förbränningsverk. Var där idag och hämtade den, så imorgon kanske den ska tillbaka. Vi får se, imorgon vid 11-tiden så är det återigen spädbarns-massage igen. Mysigt, mysigt! Om jag inte ska agera bud imorgon, så ska jag följa med på det!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken snygg barnvagn :)



mvh

2009-04-01 @ 10:30:19
URL: http://fwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0