Mitt i natten med Idol-Lars...

Låg och vred mig i sängen med Theodor jämte mig. Kunde inte sova. Hade alldeles för mycket att tänka på, så till slut orkade jag inte med att försöka sova längre. Så jag gick upp, satte mig vid Tittie i soffan (som inte heller hon kunde sova) och sedan vidare till min dator. Tänkte kolla lite på Aftonbladet och lite YouTube, och förhoppningsvis bli lite sömnigare. Theodor ska strax vakna, så det gör inget att jag är uppe mitt i natten känns det som då. Ska sova sen, när han har ätit. Hur som helst, så råkade jag klicka lite för många gånger på "Liknande videoklipp" så att jag lyckligtvis hittade ett klipp på Idol-Lars uppträdande i Expressen XL. Jag tyckte ju att han var den absolut bästa i Idol 2008, och jag väntar ideligen på ett album. Om det nu kommer komma något? Hoppas, hoppas...

Hans stil har ju många influenser från tex. Bob Dylan, men ändå gör han det på ett sätt så att man inte kan jämföra honom med någon. Han är Lars Eriksson, och ingen annan. Hans egna låtar är riktigt bra, och hans gura talar för sig själv...

Första klippet är hans framträdande, och det andra är intervjun direkt efter själva spelningen. Var god njut...


 


Kommentarer
Postat av: Jilina

Kan inte påstå att jag är spec förtjust i honom. Men smaken är som baken hehe.

2009-03-14 @ 02:08:41
URL: http://isaba.blogg.se/
Postat av: Kathrinea

okej jag lägger till dig också :)

2009-03-14 @ 08:05:28
URL: http://kathrinea.blogg.se/
Postat av: Trixie

åh vad kul att jag har fått en till läsare :) tack så mycket :) kan nästan tänka mig att det är underbart... :) längtar lite jag med faktiskt....

2009-03-14 @ 10:23:08
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0