Mina MJ-tavlor...

Jag vet, ni tycker nog jag är patetisk nu men jag bara mååååste visa mina fina Michael Jackson-tavlor (Tittie säger att det är planscher, men nehedå detta är ren konst!) som jag skulle sätta upp med spiken som jag inte hittar. Känner någon igen dem kanske? Det är dem som satt utanför Ullevi Stadium i Göteborg, som promo-posters för hans turné som kallades för "HIStory World Tour -97". Dem är helt orörda, med det speciella numret på baksidan som gör dem så värda. Nu tänker nog vissa Michael-lovers att man behöver bara klicka in sig på Tradera och köpa en likadan för 25 kr. Men tji fick ni, för dem planscherna (Oh my God, jag menar ju tavlor!) är oäkta och saknar serie-nummer! Hihi...


Mina Michael Jackson tavlor, som pryder vår hall så fint...

Kommentarer
Postat av: Tittie

fjant! =)

2009-03-16 @ 17:38:33
URL: http://nyttliv.blogg.se/
Postat av: Bobby

helt galet snygga planscher där hörru! :) sitter fortfarande på hovet-planscher från 97 och en belgisk poster från sena 80' :D det gäller att hålla fast i såntdär :D se till att ha kvar dina planscher sålänge som möjligt, jag har en (JA, EN RIKTIG, ÄKTA) hatt som kastades ut i publiken i berlin, hemma, misstänker att jag kan få några tusen på tradera för den numera :) ha det gött!

2009-03-18 @ 06:42:16
URL: http://plainsong.devote.se
Postat av: Jilina

Yay! Den ena har jag :P Den svarta :D.

2009-03-20 @ 03:23:29
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0