Vart är spiken?

Visst är det riktigt irriterande när man vet att man hade något, men nu helt plötsligt så finns det inte i ens ägo. Jag höll två rätt så grova spikar i handen, och ett ögonblick senare så har jag lyckats trolla bort dem. Vart kan dem vara? Ska jag ringa ett sånt där Hemmets Veckotidnings-medium? Typ: "Hej, jag har tappat bort mina spikar och jag behöver verkligen dem.. var finns dem?" och hon säger med en tillgjord spöklig stämma: "Du måste se in i ditt inre.. se bortom det du ser.. se bortom det du ser" och jag: "Citerade du precis apan i Lejonkungen??"...

Anledning till denna frustration är att jag skulle precis sätta upp mina två Michael Jackson tavlor här på väggen i det rum där datorn står. Har sackat efter länge nu med det, och just när jag äntligen hade dratt upp arslet ur soffan så händer det här. Spikarna är borta. Men men, dem kommer väl fram. Vi får helt enkelt så det såhär, att det var inte menat att jag skulle sätta upp dem idag. Detta ingår inte i Guds planer...

Måste tänka på spikarna nästa gång jag har dem i handen. Måste verkligen fokusera mig på dem, att ha dem i huvudet... Kanske inte riktigt som på bilden, men men...


Om man har spikarna där, då tappar man inte bort dem i första taget!

Kommentarer
Postat av: Tittie

Menar du att planscherna inte kommer upp idag heller?!?! Jobba på gubben! =) Puss

2009-03-16 @ 17:43:27
URL: http://nyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0