Kusinen med på fotbollsträningen...

Imorgon är det träning och likaså på torsdag. Men det är den sist nämnda dagen som är den mest unika, då min kusin ska hänga med. Härligt roligt! Han heter Robin och han har lirat fotboll förr, men har tagit ett break en tid nu från det. Jag har sett honom spela flera gånger, och jag vet att han har kapacitet för det. Stabil och säker i sina beslut. Yes, in deed he his...

Ska bli riktigt roligt att se han på planen igen, och se hur han klarar situationen. Laget jag går i finns det både bra och sämre spelare, och jag är väldigt säker på att han kommer snurra upp vissa spelare rätt så rejält. Om han nu bestämmer sig för att fortsätta träna och eventuellt lira seriematcher, så tror jag han kommer göra det med bravur.

Blod är tjockare än vatten, det är underbart roligt att förhoppningsvis lira fotboll sida vid sida med sin kusse...

(Bilden är tagen på Robins storasysters bröllop, och till vänster om honom så ser ni inte mindre än min egen far!)


Kusin Robin på sin systers bröllop... (Till vänster ser vi min alldeles egna lilla papps!)

Kommentarer
Postat av: lilalili

...och jag känner fotografen! ;)

Hon tycker din sida är jättefin och ska gå med i bloglovin...trodde jag var det!

Kram på er!

2009-03-12 @ 21:42:50
URL: http://lilalili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0