Välkommen...

Välkommen till min nya blogg. Jag var uppenbarligen inte riktigt nöjd med min förra, då jag störde mig på att själva adressen till bloggen inte hade någon som helst förknippning med bloggens handling. Jag skriver dock om nästan samma sak nu, och mina fyra huvudinriktningar är flickvännen, vår nyfödde son, fotboll och film. Det är det jag mest kommer skriva om, men rulla inte ihop och förtvina nu innan jag klargör att jag är en sådan bloggare som skriver om allt och ingenting. Jag skriver om bagateller och om världsproblem som ingen tycks kunna lösa (som jag självklart har svaret till, hihi). Återigen, hoppas alla mina trogna läsare har hittat hit till min nya blogg och att vi nu kan gå vidare som vanligt igen.

Min förra blogg: www.kastri.blogg.se (Klicka dig gärna in där, jag låter den ligga kvar på nätet en tid innan jag raderar den...)

Min nuvarande blogg: www.fotbollspappan.blogg.se

Ha en trevlig läsning =)

Med vänlig hälsning,

Eran bloggmogul... Nicklas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0