Hemma hos svärpäronen...

Igår körde vi hit till svärföräldrarna, direkt efter jobbet. Som vanligt efter en lång arbetsdag så var jag såklart mäkta trött. Hela kroppen är utpumpad efter dagens hårda slit, och det är med sin rätt. Måste säga det att jag arbetar ganska hårt från halv sju tills sista minuten innan klockan tre. Kanske får lugna ner det lite, då jag känner att kroppen börjar ta rätt mycket stryk, då det inte bara mellan dessa tider det är arbete. Hela livet är ett arbete, och det måste man ta med i beräkningen. Men det är lite svårt, då allt måste hinnas med ändå...

Nu har vi precis tittat på "Hjälp, jag är med i en japansk game-show", och ätit en massa gott. Theodor sover, och Christer och Tittie sitter vid tv:n och tittar på "Bonde söker fru". Vi har varit på marknad idag, den minsta jag någonsin har sett! Men lite godis kunde man allt köpa. Gott, gott! Imorgon är det återigen hem till staden, och då vankas det match. Bortamatch, och den ska vi fan ta mig vinna!

Nu ska jag tillbaka till folket i tv-soffan, så man få vara lite socal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0