En lång tid har gått...

Nu sitter jag här igen, efter att ha varit vit i ca. 3 ½ vecka. All fantasi och ork försvann, så en bojkott av Blogg.se var bara att konstatera. Men nu när suget efter klatschiga meningar om allt och ingenting började formera upp sig, och sedan avfyrade en kavalkad som återigen skulle förvandla mig till en tangentknappande bloggoholic.

Men nu är jag återigen här, för att förgylla er tillvaro. Visst, jag är fortfarande trött och sliten, men jag glömde visst av själva poängen av att blogga... att avreagera sig och skriva ut sina tankar som man går runt och tänker på under dagarna på jobbet och liknande. Så, vi kan säga att under mitt lilla break, så blev jag liksom uppyst från en högre makt. We salute you, New-born!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0