YouTube.felstavning = Virus!

YouTube.com - Broadcast Yourself

Jag har precis kommit hem ifrån min vistelse hos mina kära föräldrar, och jag satte mig vid datorn efter att ha bäddat och satt på tvättmaskinen. Jag uppdaterade mitt virus-program och klickade sedan in mig på mailen, för att se om någon hade skickat något som var läsbart. Men icke, så jag tänkte "Ja, jag går in på YouTube och roar mig lite!". Så jag började att skriva in först ett W och sedan resten av adressen. Trodde jag, iallafall. Jag glömde O:et i .COM, så det jag skrev blev www.youtube.cm. Gör inte det, för då får ni en trojan in i er dator som kommer krasha er dator. Därför man alltid ska ha ett anti-virus program och brandvägg, för att förhindra detta. Så, om det är någon som påstår att man ej behöver just detta och att Windows-brandväggen är det enda du behöver, avfärda det påståendet direkt my friend...

www.YouTube.cm = Fel! 

 www.YouTube.com = Rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0