Theodor, farfar och jag...

Idag var Theodor och hans farfar och jag på Theodors allra första fotbollsmatch. Vi stod vid sidlinjen (Theo låg i barnvagnen) och tittade på mitt lag spela mot ett annat lag som ligger några mil härifrån. Det var rätt så milt väder, men man märkte att planen var alldeles vattensjuk. Hur som helst, så gick matchen bra och vi spelade lika, 1-1. Tränarna kom fram till mig och talade om för mig att det var väldigt synd att jag blev skadad i torsdags. Dem hade gärna velat se mig spelat idag. Och det kan ni ju ana, att det ville jag med. Riktigt surt att bli skadad igen, då man redan har missat en match pga. skadan i knäet. Men men, på tisdag är det match igen mot ett lag som klassas som ett mycket bättre lag. Ska bli roligt om jag kan vara med då, om lårkakan har gett med sig...

Theodor och sin farfar...

Tittie jobbar och jag har hand om Theodor idag. Duktig hon är då hon tjänar in lite extra kulor. Duktig flicka =)

Är hos mina föräldrar just nu, och vi ska strax fika. Sen ska vi hem till lägenheten och sätta upp några lampor + tavlor, och sedan bär det av hem till päronens igen. Förhoppningsvis så kanske man kan svänga inom min mycket nära vän Emelie och hälsa på. hon har inte träffat Theodor än...

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad är "bloglovin" ?

Jag är inte särskilt uppdaterad :P

2009-03-14 @ 18:26:46
URL: http://ulriika.webblogg.se/
Postat av: Cristian

Ja, men Savage Garden träffades genom nätet och typ mailade låtar till varandra :) Haha, den ena typ, spelade in grejjer och skickade över som den andra fick lägga till text och sång på. Det kallar jag sammarbete.



Blogg som blogg, jag lär väl läsa din ändå :) Med eller utan bloglovin. Hahahah :P Hur går det med låten? piskar



2009-03-14 @ 22:29:51
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Tess

vad tycker du?

vann rätt låt?

2009-03-14 @ 22:39:11
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0