Skisser...

Tänkte lägga ut och visa lite bilder jag har tecknat och skissat. Detta är ett intresse som hade sin intresse-topp för ca. fyra år sedan, men nu är de lite mindre av den varan. Jag hinner helt enkelt inte, och tröttheten påverkar lusten. Men som dem säger i Triss-reklamen, "plötsligt händer det!". Ibland får jag som sagt ett ryck, och skissar 1-2 bilder och lägger ner jätte mycket tid. Här lägger jag ut nu fyra bilder ur min kollektion, och säg gärna vad ni tycker =)

Bilderna är Copyright-skyddade, och om du kopierar dessa bilder och använder dessa utan mitt tillständ så kommer det dyka upp en stämning i din brevlåda.

Morfar med sitt barn Alexander (Copyright Fotbollspappan.blogg.se) Legolas (Copyright Fotbollspappan.blogg.se) Mörkhyad man skrattar (Copyright Fotbollspappan.blogg.se) Min flickvän Tittie (Copyright Fotbollspappan.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad duktig du är. Riktigt fina bilder

2009-03-24 @ 13:22:39
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0