Missar Michael Jackson-turnén...

I onsdags var det en sorgsen dag. Biljetterna till de först 10 planerade konsärterna på O2-arenan i London med Michael Jackson släpptes då. Men jag stod inte i kön. Sorgset behöver jag säga det att jag har inte de pengarna som krävs för att genomföra denna dröm. Själva biljetten kostar inte mindre än 1000 kr, och flygbiljetterna + hotell kommer plussa på utgifterna avsevärt. Tänk er, att er största idol kommer spela så nära Sverige och att detta troligtvis är sista gången han turnérar, att ni kommer missa det. Det är ofattbart surt! Så, jag hoppas ett mirakel sker så att jag kan köpa en biljett. För nu har han ju sagt att det kommer bli 50 konsärer totalt istället för bara 10. Så, hoppas hoppas!

Michael Jackson Tour 2009 - This is it...

Kommentarer
Postat av: C

Ojdå, nu har jag ju inget val. Måste väl böja mig för majoriteten, eller hur.

Men Nicklas det heter Volvo 1800 ES ;0)

2009-03-15 @ 22:12:40
Postat av: Karina T

Ojdå, vad tråkigt! Hoppas att du får en biljett på något sätt, vad trist och missa något sådant!!!!

2009-03-15 @ 22:40:51
URL: http://kto.blogg.se/
Postat av: Tess

ja har sett honom live 1 gång å de va de grymmaste jag varit på sambon å ja pratar om att se om vi kanske kan ordna å åka..

vill vill vill...

annars då roliga planer för veckan?

2009-03-15 @ 23:39:52
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Trixie

Vad tråkigt om du inte kan se honom om det är din största idol! =/

2009-03-16 @ 09:13:32
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Jilina

Är du btw medlem på jackson forumet mjj.se? gå gärna med där om du inte är medlem :). Med tanke på min bloggadress så kommer du lätt förstå vem jag är där haha.



Det suger faktiskt att inte få gå. Men tydligen så har det nu börjat ryktats om att detta bara är början. Nytt album + singel lagom till 1a konserten, sen världsturne. Så får väl hoppas att detta stämmer samt att han tar sig hit så man får chans att se han :P.



Tyvärr är alla biljetter till alla 50 slutsålda redan :(. Suger som fan. Enda sättet att få tag i nån är väl att kika på blocket samt andra sidor, ffast då får man ju punga ut med hutlöst med pengar. 6000+ typ det jag får ut varje månad :S



Önskar dig en härlig måndag!

2009-03-16 @ 09:35:20
URL: http://isaba.blogg.se/
Postat av: Trixie

åh tack så mycket.. :)

då håller jag tummarna du får uppleva en av hans konserter.. :D

2009-03-16 @ 15:49:48
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0