Helgen snart slut...

Har kommit hem nu från svärföräldrarna, och jag känner att jag egentligen behöver slå en sjua. Men först får jag nog skriva klart inlägget. Om man påbörjar något, så får man allt slutföra det med. Hihi...

Då är första helgen som sportjournalist över. Har skrivit lite reportage och haft öppna intervjuer, för att sedan lägga ut dem på nätet. Känns som en ovanlig sits. Att sitta och intervjua en sportprofil om vad han tycker och tänker om just det jag vill veta. Jag har ju inte någon som helst utbildning för detta, men jag börjar nog komma in i det. Tror jag. Att blogga kan anses som samma sak. Om man bortser från att man inte intervjuar när man bloggar. Fast vissa kanske gör det, jag har inte en aning...

Hur som helst, så har jag nu kommit hem från svärföräldrarna och sitter just nu vid datorn och pillar navelludd. Tittie och och min son stannade kvar, då dem kommer hem till mig på tisdag istället. Låta mormor och morfar få vara med sitt barnbarn, eftersom att dem bor så långt bort. Men jag måste ändå säga det, att det är olidligt att vara ifrån honom. Han kan skrika och skrika till man blir alldeles tossig, men när han flinar till och ger ifrån sig det dära spädbarnsljudet "aaaoooowww" så smälter jag som en ost i en toastmaskin. Att sakna, är det värsta som finns...

Förresten, vi badade Theodor idag. Kolla på bilden så söt han är. Man såg på honom att han verkligen tyckte om att bada, vår kille-manjaro! Så nu är han ren och fin.

Theodor har badat

Nu tror jag att jag ska ta något att äta. Min mage sa precis till mig "Nicklas, nu går du till kylen och ger mig lite mat... Jag är hungrig... GE MIG MAT! M-A-T! MAT!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh gud va bra den bilden blev på sötnöten. ahh älskar er båda så mycket <3

2009-03-08 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0