Äntligen (nästan) klar...

Theodor och jag...Har jobbat stenhårt nu med den nya bloggen och dess utseende. Kanske inte är världens bästa, men det duger. Bättre än min förra iallafall.

Jag hoppas verkligen nu att alla mina trogna läsare hittar till min nya blogg, så att dem inte står vid min gamla och trampar sand. Jag ska lägga ut ett litet memo där med att påminna alla att DETTA är den nya bloggen.

Kolla längst upp till höger nu med, så ser ni den nya Omröstningen. Där kommer den alltid ligga framöver, då den har en helt egen plats. Varje vecka kommer det ut en ny omröstning.

Är jätte trött nu med, då klockan börjar bli mycket och sängen kallar. Theodor har precis somnat, då han precis har ätit. Ska snart upp igen, men det är då det. Den smällen tar man då. Skriver mer imorgon mina vänner, för nu vill inte mina ögon mer.

God natt =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0