Ännu en kväll...

Sitter man här igen, efter att först ha arbetat och sedan tränat. Har varit med min familj mellan dessa två aktiviteter och nu sitter jag som sagt här. På jobbet gjorde vi inte mycket. Eller jo, det gjorde vi men inte något speciellt avancerat så att säga. Vi har plockat skräp hela dagen vid ett långt stängsel, så dagen idag har varit rätt så intelligensbefriat. Men sådana dagar får man räkna med ibland. Jag slår vad om att imorgon så blir det en helt annan ny uppgift som ställer den lilla hjärncellen mot väggen och skall lösa en uppgift. Har precis börjat med arbetsmiljömätningar runt om på anläggningen, så det är en ny utmaning som är mycket intressant. Anledningen till att detta görs först nu, är att vi använder oss av mycket saltsyra, svavelsyra, kalk natriumklorid osv. Dvs farliga kemiska ämnen, som inte får skapa en riskzon för arbetarna ute på fältet.

Johan och jag plockar skräp...

Nu ligger vår söta lilla son bredvid mig i sin babysitter och sussar så gott. Han börjar nog vakna till lite nu, men det gör inget. Är så mysigt när han kryper ihop när man tar upp honom, och när han gräver in sitt ansikte intill halsen. Han var ju dessutom på BVC i tisdags, och hos psykologen i onsdags. Det glömde jag ju berätta för er. Men om ni vill läsa lite mer om det så får ni gärna klicka er in på flickvännens blogg. Hon skriver lite mer utförligt =) http://nyttliv.blogg.se

Nu närmar sig klockan 22-sträcket, och mina ögonlock börjar bli tunga. Ni som har läst om mina natt-äventyr i sömngångarnas land, kanske förstår varför jag vill gå och lägga mig lite tidigare om kvällarna nu. Det börjar ju bli pinsamt att dagen efter få höra att man har sagt det, och sedan gjort det. Hade varit bättre om man kom ihåg det. Måste väl även instämma i det att det är lite läskigt. Vad är man kapabel till när man går i sömnen?

Kommentarer
Postat av: Sir Johan Olsson Hertigen av Ketchup

Snyggare kille får man ju leta efter, Och vilken intel..integil...uh..smart han är!

2009-03-19 @ 22:02:03
Postat av: Cristian

Jaha :) Hon... Haha :-) Världen är liten mate.



Och du, var inte alltför hård nu. Låten är galet ofärdig så klippet på bloggen är bara en "Sneak Preview". Haha :)



2009-03-19 @ 22:04:19
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Tess

fick bli ikea så ja har lagt upp lite nya inredningsbilder kika in så blir jag glad



å du ha en toppendag

kram

2009-03-20 @ 00:19:01
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Låter säkert jättedum men... Varför går en bebis på typ 2 månader till psykologen!?

2009-03-20 @ 08:44:41
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej hej!

Jajamen, hållt på med hästar hela livet. Har haft en del, men bara 1 nu. Vi är inne på vårt 13:e år tillsammans =) Men han är utlånad just nu. Har inte tid/ork/råd med häst när jag har en liten bebis =)

2009-03-20 @ 11:59:46
URL: http://carro1985.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0