Snigel-blogg...

Jag har inte varit lika aktiv att blogga på senaste tiden, som ni kanske har märkt. Jag känner inte att motivationen finns där riktigt, att det första man gör att sätta sig att skriva om typ sin vistelse i Mohammeds Livs för att köpa mjölk. Hur som helst, jag skriver när jag hinner och känner för det. Så ibland kan det kanske gå två dagar utan ett livstecken, men var inte oroliga... rätt som det är så dimper det ner ett inlägg och då jäklar får ni läsa!

Tänk när Theo var så liten...


Theodor helt nyfödd...

Kommentarer
Postat av: Tittie

åhh men gud va liten han va där. Nu är han ju jättestor om man jämför. Lille gubben. Älskar er pojkar. Pusspuss

2009-04-02 @ 22:43:18
URL: http://nyttliv.blogg.se/
Postat av: jeanette andersson

och större blir han. söt pojke ni har. vår blir snart 1år. :) tiden flyger iväg. alldeles försnabbt. ta vara på tiden :) / Jeanette

2009-04-15 @ 23:26:22
URL: http://nettskiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0