Påskafton...

Igår var det godisets egna lilla ägga-dag. Tänk vad mycket godis som måste ha sålts, bara för att människan måste stoppa ner det i ägg för att SEDAN äta upp det. Man kan ju undra hur vi blev jordens smartaste varelser...

Men hur som helst, så var det otroligt mysigt. Tittie, Theodor och jag var ute och shoppade på dagen. Jag köpte ett par jeans, två par kortärmade skjortor och två t-shirts. Tyckte det var dags för en lite uppdatering av garderoben. Tittie köpte några linnen och ett par klackskor, som är jättesöta! Fint till dopet den 19 april...


Theodor och farfar spelar gitarr...

Sen på kvällen så fick Tittie pallra sig bort för att jobba lite. Jag och Theo åkte hem till farmor och farfar, så vi myste lite där. Årets första grillning hos dem blev det dessutom! Gosigt värre...

Tyvärr så fick jag en sån magkatarr efter maten, så jag blev helt däckad. När vi kom hem, så somnade lyckligtsvis Theo så att jag kunde gå och lägga mig direkt i sängen. Det är inte roligt där här när det rör mag-trakten...

Kommentarer
Postat av: Tittie

åhh han är så söt så man kan äta upp honom nästan. Vår guldklimp :) Pussa

2009-04-13 @ 22:20:17
URL: http://nyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0