Hos svärföräldrarna...

Sitter och degar framför min svågers gamer-dator. Han är på fest just nu, och Tittie ligger bakom mig i sängen med sin dator i knäet. Dags att sova strax, men tänkte skriva en rad eller två till er.

Jobbade till klockan 15.00 idag, och sen var det direkt hem för att sedan åka hit. Jag somnade direkt i bilen (nej, jag körde inte... det hade väl varit rätt konstigt i så fall om jag nu sitter här). Jag vaknade upp av att jag håller Theodors hand, och att jag ser en skylt på vägen som säger att vi är framme. Tiden försvann som en fis i vinden...

Åt jättegod mat idag, som svärmor Lena lagade till för att mätta hungriga magar. Sen var det tv-tittande. Tittie hade stått och gjort en tårta, som hennes systers kille hade gjort några dagar innan på Tinas födelsedag. Den blev jättegod! En maräng-tårt-liknande tårta med dajm-kross i. Very, very good indeed...

Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0