Come-back...

Har ni saknat mig? Som ni märker så har jag haft ett litet break från bloggandet, men som jag nu ska försöka återkomma lite mer till. Har lite mycket i livet just nu, så ibland känns det inte som om tiden räcker till riktigt. Har haft en mildare form av migrän under natten och morgonen, så det är väl kroppen som försöker säga mig något. En kollega vid namn Linda på jobbet, svimmade olyckligt när hon hade kommit hem. Så när kroppen säger ifrån rejält och något sådant händer en vän och kollega, så börjar man kanske tänka mer på sig själv och försöka lysnna till kroppens signaler. Svårt att göra något åt det dock, eftersom att allt måste hinnas med ändå. Men som far säger "It's all in your head..."

Gick tidigare från jobbet idag med, och självklart ska jag inte sitta vid datorn om jag har ont i huvudet. Det var snarare så att datorn stod på, och mejlen stod och blinkade efter uppmärksamhet. Så det ena ledde till det andra, så nu sitter jag här vid blogg.se. Men nu är det dags för soffan, med en lite pinn-glass som jag har suktat efter ända sen jag köpte den för en halvtimme sedan!

Kommentarer
Postat av: lilalili

Klart du är saknad här Nicke ;) Se till att vila och ta hand om er alla tre! Vi har en underbar sommar på G! Njut av den och livet! Kramis L.

2009-04-22 @ 11:02:18
URL: http://lilalili.blogg.se/
Postat av: Jilina

Välkommen tillbaka :). Hoppas att allt är bra med er denna lördag?

2009-04-25 @ 13:41:51
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0